duminică, 3 februarie 2019

Luna Noua in Varsator februarie 2019




                     Ne pregatim pentru Luna Noua in zodia Varsatorului, 4 februarie, ora noastra 23,04. Doar ca sa ne mai aducem aminte, va reamintesc ca la faza de Luna Noua, Soarele si Luna sunt in conjunctie, adica sunt in acelasi semn zodiacal, in cazul de fata in Varsator care este semn de Aer. Ce inseamna asta ? Aerul ne cuprinde pe toti, fara aer existenta noastra ar lua sfarsit. Constientizarea Aerului in care traim aduce bucuria interioara ca pur si simplu traim. In plus, aspectul de conjunctie al celor doua luminatoare ceresti aduce un plus de energie in fiinta noastra si nu doar noua.
                  Masculinul si Femininul se impletesc in aceasta faza, se armonizeaza, ceea ce aduce un echilibru sufletesc pe care noi il transpunem intr-o stare fizica de liniste, de pace, de echilibru. Nu mai suntem nervosi ci parca acceptam mult mai usor ce se intampla in jur. Aspectul de Luna Noua marcheaza mereu sfarsitul unui ciclu si inceputul altuia nou. De aceea si spunem mereu ca este momentul unui nou inceput, ca putem demara proiecte noi, idei noi, intentii noi, etc. Este acea energie echilibranta, acea liniste interioara din care se naste noul.
                       Acesta faza de Luna Noua precede si inceputul noului an chinezesc si anume din 5 februarie se intra in Anul Mistretului de Pamant. Deci si aici vorbim tot despre un nou inceput. Daca mai punem la socoteala ca suntem si la inceputul lunii, chiar ca vorbim de inceputuri. Sunt lucruri care beneficiaza de energiile initiatice, cele care dau tonul la ceva. Acum asta nu inseamna ca de fiecare data vom incepe ceva nou cand se intampla acest aspect al Lunii. Nu ca n-ar fi frumos sa fie asa si cei mai norocosi chiar ar putea sa traiasca asemenea experiente. Dar poate fi vorba despre ceva ce e inceput deja iar acum la astfel de momente energetice se adauga un plus de energie, un plus de creativitate, un plus de ajutor din partea altor persoane binevoitoare care nu intamplator apar acum. Nebanuite sunt caile Domnului, cum se spune.
                      Pana la urma nici nu trebuie sa fac ceva special in astfel de momente. Mai primesc intrebari despre : ce sa fac si eu ca sa primesc aceste energii, ajutorul lor sau cum sa fac sa ma conectez cu ele ? Pur si simplu eu trebuie sa stiu, sa am certitudinea interioara ca traiesc in prezenta acestor energii benefice care ma ajuta neconditionat sa-mi implinesc intentiile pe care le-am sadit in mentalul meu. Sa am o credinta de nezdruncinat ca rezultatul final al intentiilor mele se va implini. Nici nu mai conteaza cum, cand sau unde. Prin procesul de rezonanta eu sunt cel care atrag aceste energii catre mine iar universul imi va crea toate acele sincronicitati care ma vor duce catre rezultatul final pe care eu deja l-am mentalizat. Pentru ca el, rezultatul, exista deja. Eu pot avea doar ceea ce deja am.
                            In aceste momente initiatice, faze de Luna Noua, afirmati-va interior foarte clar si ferm, cat mai intens si cat mai vie imaginea a ce vreti sa se intample in viata voastra. Sunt momente care dau forta gandului sursa. Energiile sunt in crestere de la aceasta data iar noi beneficiem la nivel mental de aceasta crestere, energie mentala cu care hranim acel gand sursa. Sursa originara a intentiei nostre.
                           Asadar, aveti planuri, idei, dorinte ? Afirmati-le cat mai clar, cat mai intens. Fi-ti deja in ele, traiti deja in ele pentru ca sunt creatia voastra. Noi suntem creatorii realitatii noastre !



                   Descopera si tu calea spre armonie  !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu