duminică, 31 decembrie 2017

La revedere 2017



                         Iata-ne ajunsi la sfarsitul anului, un an de vibratie 1 care sper ca v-a adus acel plus de energie in viata voastra. Finalizam primul an din noul ciclu evolutiv in care ne-am pus dorinte, intentii, am sadit proiecte si sunt curios sa aflu si de la voi cum a decurs acest prim an din noul ciclu. Nu inseamna ca in noul an in care intram nu ne mai punem dorinte sau intentii, pentru ca in sine fiecare inceput de an constituie un nou inceput. Doar ca acest an a fost primul din noul ciclu evolutiv in care am intrat si are influenta lui. Nu putem ignora influenta unui inceput.
                     Ca o analogie, este ca si inceputul in viata. Daca primii pasi iti sunt indrumati cum trebuie, viata poate capata un curs frumos. Si daca inceputul e frumos, continuarea poate fi si mai frumoasa. Acum la sfarsitul acestui prim an tragem un fel de linie si vedem unde suntem. Putem continua anumite proiecte pe care le-am inceput si care inca mai necesita timp si deci, dorinta, intentia, este sa continuam sa finalizam. Avem deci unde sa canalizam energiile. Si nu ne opreste nimeni sa avem si alte intentii. Cred insa, ca este important sa ne canalizam intentiile pe lucruri dragi sufletului nostru, lucruri care ne sunt cu adevarat de folos, lucruri care folosesc evolutiei, lucruri in care sa nu-ti para rau ca ai investit energie degeaba, adica la sfarsit sa fii dezamagit.


                    Deci, cum spuneam mai devreme, continuam si la acest inceput de an sa ne punem dorinte si intentii noi sau sa le intarim si sa le dezvoltam pe cele incepute. Vine un an 2018 a carui vibratie este una maiastra 11 care se transforma in final in vibratie 2, una care aduce dualitate. Este intrebarea a fi sau a nu fi. Ne apucam de treaba sau nu. Continuam ce am inceput sau nu. Daca ramanem in vibratia speciala a lui 11 atunci toata energia ne-o vom canaliza pe a fi, pe a face, pe a continua, pe a merge mai departe cu saltul in constiinta pe care l-am initiat in anul de vibratie 1, adica in 2017. Aspecte subtile sunt destule, important este ceea ce ne dorim cu adevarat sa manifestam in realitatea noastra. 
                    Asa ca va doresc sa va retrageti in spatiul sacru din inima si sa vorbiti cu voi insiva. Sa faceti lucruri de care sa va bucurati. Sa faceti lucruri care sa bucure si pe altii. Sa faceti sa fie Lumina in jurul vostru. Voi sa deveniti si sa fiti Lumina. 
                        Trecerea unui an nu trebuie privita ca o pierdere, ca pe ceva care nu mai poate fi recuperat, ci ca pe o experienta. Sa ne gandim la ce am realizat, ce lectii ne-a adus spre invatare, daca am reusit sa invatam ceva sau nu, daca am evoluat sau nu, daca am constientizat aspecte la care trebuie sa renuntam, daca am inteles ce directie noua sa imbatisam in continuare, s.a.m.d. Sa-i multumim pentru toate experientele pe care ni le-a oferit, sa-i fim recunoscatori pentru tot ceea ce am invatat, pentru tot ceea ce am vazut si trait, pentru tot ceea ce am facut. Recunostinta este una dintre vibratiile care ne ajuta sa evoluam spiritual, lucru despre care am mai vorbit si sper sa mai tineti minte cate ceva.
                    Sa ne luam ramas bun de la acest an si sa pasiti in noul an cu multa incredere de sine, cu multa intelepciune si recunostinta pentru tot ceea ce viata va va scoate in fata, cu multa iubire si apreciere fata de toata Creatia.
                       
                         

                
                   
               Va doresc tuturor ca in Noul An sa traiti in Bucurie, Credinta si Iubire !!!



                        Descopera si tu calea spre armonie  !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu