miercuri, 13 ianuarie 2016

Eu - partea 2-a



          Majoritatea problemelor psihice ale oamenilor apar pe fondul ca nu stiu cine sunt si ce rol au in viata. Si cred ca ati auzit destule persoane care afirma ca nu-si gasesc locul in societate sau n-am nici un rost in viata.  Si asta se intimpla pentru ca nu stiu cine sunt. Nu l-au descoperit pe Eu, inca nu sunt constienti de potentialul lor interior. Toti spunem eu, eu, eu, ....., fiecare om de pe planeta spune eu, eu, eu, ...... Aproape ca este ca un nume universal. Sa fim oare toti un Eu ? Sa venim oare dintr-un Eu mai mare ? Sau sa fim oare toti acelasi Eu ? Vedeti cat este de important sa-l cunosti pe Eu ? Pentru ca din Eu vin si se dezvolta toate celelalte. Pentru ca din constiinta se naste totul. Nimeni nu spune eu sunt constiinta, ci toti spunem eu sunt. Nimeni nu discuta despre constiinta lui, dar despre persoana lui fizica, da, ba chiar se lauda cu ea. Dar de ce nu ne laudam si cu constiinta noastra ? Pai, asta ar insemna sa discutam despre Eu, iar asta este o discutie pretentioasa, un subiect dificil. Cred ca multora ne este un pic teama sa discutam despre Eu, pentru ca s-ar putea sa descoperim si aspecte mai intunecate care nu ne fac placere si pe care mintea noastra constienta vrea sa le oprime. 


              Suntem putini cei care intelegem adevarata putere a lui Eu sau a Adevarului din Eu. Pentru ca majoritatea ne referim la a fi, la a exista, cand afirmam eu sunt. Cand de fapt acest Eu, aceasta Constiinta, percepe totul, vazut si nevazut, spus si nespus, format si neformat, etc., percepe Tot Ceea Ce Exista. Daca n-ar fi Eu, n-am putea percepe nimic din jur. Atunci cand suntem constienti de Tot Ceea Ce Exista, inseamna ca suntem in Constiinta, pur si simplu il traim pe Eu. Si din aceasta stare pot sa afirm ca sunt autentic, ca Eu Sunt, ca stiu cine sunt si ce pot face. Constiinta nu cunoaste limitari, nu are forma, nu are granite. Ea este observatorul nostru. Totul se aduna aici, ca mai apoi sa se nasca in realitate. Aici este samanta dumnezeiasca plantata. Aici  ne intilnim Sinele Divin care ne face sa afirmam Eu Sunt , iar simturile fac sa simtim asta in corpul fizic. Simtim ca stim ca existam. Iar asta vine odata cu constientizarea. Cu cat ne constientizam mai mult pe noi insine, cu atat urcam mai usor in constiinta, unde ne gasim Sinele Divin care ne aduce linistea si armonia in toata fiinta. Aici dispare sentimentul de Separare si afli cine esti, cine esti Eu.
            Tot vorbim sau auzim pe altii ca ne putem retrage in interiorul nostru sa ne gasim linistea si pacea. Si intr-adevar echilibrul este acolo, doar sa accesam aceasta stare si ne odihnim in interiorul fiintei noastre proprii. Fara nici un efort. Altii o numesc starea zero, in care nu judeci, nu condamni, ci doar observi. Nu atasezi nici ganduri, nici intentii, nimic, doar fiintezi. Sau starea de Prezenta. Nu conteaza cum le numim. Important este constientizarea acestei stari. Devine pana la urma un fel de contopire intre constientizare si constiinta si invers. Iar cand constiinta ramane constienta de propria constiinta, nu mai ramane decat armonie, starea Adevaratului Sine Divin, de energie pura din Sursa.


                   Multi facem insa greseala de a lasa constiinta sa se confunde cu persoana noastra fizica, cea limitata de granite fizice, de a da intaietate ego-ului. Odata ce predam stafeta, apar interesele personale, cele materiale. Adica suntem in lumea fizica, cea pe care o cunoastem foarte bine. Cu alte cuvinte ne separam de Sinele Divin si pierdem echilibrul. Deci, n-ar fi mai indicat ca atunci spunem eu sunt, sa spunem mai bine eu sunt constiinta mea ? Pentru ca din acest spatiu perceperea este alta si experimentarea vietii se face de la alt nivel. Viata insasi se schimba. Mai tineti minte cand vorbeam despre schimbare ? Despre Marea Schimbare ? Nu credeti ca de fapt schimbarea se face in constiinta, in Eu ? Ca aici se face Saltul de care vorbesc atatia ? Din momentul in care te decizi sa afli cine esti Eu, inseamna ca te-ai hotarat sa faci Saltul. Pana faci efectiv Saltul mai este, dar important este ca te-ai hotarat. Sa devii constient ca vrei si ca o poti face. Nu trebuie sa ma credeti pe cuvant. Dar daca nu faci ceva, n-o sa stii cum e, asa-i ?
            Constientizarea ca suntem in constiinta, poate fi pentru unii ceva natural iar pentru altii ceva greu de atins sau necesita efort mare. Lupta cea mare o ducem cu mintea constienta, imbracata in straturi si straturi de convingeri. Mai trebuie lamurit un aspect al constiintei. Constiinta poate exista si fara un corp fizic, pe cand un corp fizic are neaparat nevoie de constiinta ca sa existe. Cand suntem in corp fizic, cand spunem eu sunt , ne referim la corpul nostru fizic, cu caracter, trasaturi fizice si asa mai departe, care traieste in aceasta dimensiune 3D. Pe cand constiinta pura poate exista in mai multe realitati, dimensiuni, cum vreti sa le spuneti. De ce totusi nu putem accesa in mod natural starea de a fi in constiinta ? 


            Pur si simplu pentru ca ne-am obisnuit atat de mult sa credem ca suntem persoane fizice si nu constiinte. Sau asa am mostenit sau asa am fost invatati. Sunt convingerile pe care le-am asezat straturi, straturi. Pentru ca constientizam prea mult ca suntem un corp fizic, confundam prea des constiinta cu corpul fizic, cu persoana fizica si de aici se naste convingerea ca suntem persoane fizice, anihiland astfel constiinta. Si de aici vine si teama de moarte. Teama ca daca dispare corpul fizic vom disparea si noi ca entitate. Daca ne separam de Sine si credem ca suntem doar un corp fizic, atunci vom fi acoperiti de tot felul de convingeri care ne vor ancora adanc in aceasta lume fizica asa cum o cunoastem acum. Asta este Separarea fata de Sinele Divin de care am mai vorbit si in alte articole. Este ca o paradigma care trebuie schimbata. Constiinta nu are cum sa dispara. Suntem in adevarata constiinta atunci cand constientizam ca suntem in Constiinta. Si atunci corpul fizic nu mai are importanta. El asculta de constiinta. In aceasta stare totul capata alte dimensiuni si experientele vietii implinesc sufletul. Aici este stabilitatea noastra ca Fiinte Divine pline de iubire, aici traim acea stare de sfintenie, de indumnezeire, pentru ca aici ne legam la Sursa Divina. Aici te simti Eu deplin si toata fiinta il respira pe Eu Sunt Cel Ce Sunt.
               Noi toti, fiecare dintre noi suntem Constiinta, iar starea naturala in care ne-a lasat Creatia este de a trai in liniste, pace si armonie. De ce uitam noi de toate astea, de ce nu le traim ? Pentru ca am inventat Separarea. Pentru ca am uitat ca avem un Sine Divin. Pentru ca ne confundam cu corpul fizic, cu persoana fizica, cu mintea constienta care vrea, doreste, impune, aproba, dezaproba, respinge si atrage, etc., care ne afunda in 3D.
               Cred ca curatarea Eu-ului se dovedeste a fi foarte importanta, daca nu esentiala. Cand l-ai descoperit pe Eu, se produce o aliniere interioara cu Sinele Divin, toata fiinta ta devine verticala, stabila si este inundata de incredere, de bucuria de a trai, de a iubi totul in jur. Vad aceasta curatare ca pe un proces continuu, nu doar ca la inceput de an sau de trei ori pe an. Cu cat facem aceasta curatenie mai des si o si intretinem, cu atat devenim mai curati sufleteste, cu atat se produce mai usor acea Inaltare interioara spre care tindem. Nu e greu, nu e usor. Intr-adevar este un proces transformational, dar care odata inceput iti cuprinde incet, incet, toata fiinta. Cat dureaza ? Depinde de fiecare. Nimeni nu cred ca-ti poate garanta un timp. Este o munca pe care trebuie s-o faci de unul singur iar roadele muncii vor depasi asteptarile. Schimbarea, transformarea incepe cu fiecare dintre noi.

                Asa ca va doresc din toata inima, sa va descoperiti Eu-ul, sa ajungeti sa va afirmati autenticitatea, sa ajungeti sa-l traiti cu adevarat pe Eu sunt, cel ce sunteti fiecare.

                 Si ca sa vedeti ca Universul ne vine in intimpinare tot timpul, astazi este zi de Ton Galactic 4, zi care are ca intentie Stabilitatea. O energie care creeaza parametrii pentru stabilirea libertatilor necesare de a crea. Semnul care insoteste aceasta intentie este Cremenea, Etznab. Aceasta energie iti aduce puterea de a cauta Adevarul. In cateva cuvinte, descopera-ti Eu- ul si vei avea Stabilitate si puterea de a fi mereu in Adevar.
                  Daca ti-am starnit curiozitatea de a-ti afla Eu-ul, s-ar putea sa incepi sa te schimbi. Dar e spre binele tau. Este evolutia ta. Crezi ca e bine sa recomanzi sau crezi ca le-ar face bine si altora sa citeasca acest articol ? Este alegerea ta.

                  Descopera si tu calea spre armonie   !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu