joi, 21 ianuarie 2016

Rugaciune pentru mine



              Ieri am vorbit despre emotii si am vazut doar cateva din efectele pe care le pot avea asupra noastra. Spun cateva, pentru ca ele sunt multe, sunt nevazute, sunt imprevizibile, greu de stapanit. Aseara am vizionat o emisiune, intimplator am vazut-o, desi acum stiti cum e cu intimplator, despre un barbat Rubi, din Cluj, care in urma unei paralizii cerebrale s-a ales cu o dizabilitate fizica de vorbire, dar care este foarte muncitor, isi castiga existenta de unul singur si o face la modul foarte onest si foarte cinstit. Si face asa, pentru ca asa simte el ca trebuie sa faca, fara a se gandi la vreun rezultat anume. Fara asteptari, mai tineti minte ?Iar acum Universul vine in intimpinarea lui. Dupa medierea cazului, multi oameni si-au oferit sprijinul, vor sa fie alaturi de el. Poate l-ati vazut si voi, a fost la ProTv.
               Cu siguranta Universul creeaza acum toate acele sincronicitati ( in nestiinta noastra le numim intimplari sau noroc ) ca sa-l ajute sa-si implineasca visul. Si cate exemple sunt in acest sens. Este un exemplu de putere, daruire, de iubire pentru oameni, de credinta in ceva mult mai maret decat el, de recunostinta pentru tot ceea ce primeste. Daruieste si vei primi. Doar privind la o situatie pe care o traieste altcineva, prin mintea noastra, prin gandurile noastre, aducem emotia in corpul nostru. Toate aceste exemple ne afecteaza emotional. Si e clar ca traim fiecare, emotii la un nivel mai intens sau mai putin intens. Din aceasta experienta s-au nascut niste ganduri. Asta m-a determinat sa ma gandesc la un fel de angajament, la un fel de promisiune interioara, la adoptarea unei atitudini interioare.

               Este inceput de an nou si ma gandesc sa ne cream un obicei. Sa ne cream fiecare o rugaciune, o promisiune daca vreti, noua insine, pentru sufletul nostru.  Fiecare este liber sa-si aleaga modul sau modalitatea in care sa-si ordoneze gandurile, dorintele, intentiile. Fiecare dintre noi sa stam de vorba cu noi insine, sa ne ascultam ghidarea interioara si sa ne propunem o atitudine, un comportament dupa care sa ne conducem de acum inainte. Sa ne construim niste emotii pozitive, ca tot am vorbit ieri de emotii, prin gandirea noastra, pe care sa le atragem in viata noastra. Suntem creatorii propriilor noastre experiente in viata, da ? Nu-mi propun sa fie niste reguli, pentru ca ar insemna sa fie ca niste limitari. Dimpotriva, trebuie sa vina de la sine, sa vina din starea de echilibru interioara. Sa facem ceva ce este in concordanta cu latura divina, ceva ce simtim ca ne ajuta in evolutie, ceva care sa facem cu placere si cu inima deschisa. Cine rezoneaza si simte ca i se potrivesc, le poate integra in rugaciunea personala. Deci, hai sa ne propunem si sa ne promitem din urmatoarele :
- imi propun sa fiu mai calm in toate manifestarile zilnice
- imi propun sa aduc intelepciune in toate gandurile exprimate
- imi propun sa traiesc in linistea fiintei mele interioare, sa extind aceasta liniste asupra familiei mele si a celor     cu care ma intilnesc, indiferent daca sunt sau nu cunoscuti
- imi propun sa fiu recunoscator pentru fiecare zi pe care o voi trai, pentru tot ceea ce am si voi avea, sa fiu     recunoscator pentru toate fiintele dragi
- imi propun sa fiu recunoscator pentru toate fiintele necunoscute pe care le voi intilni
- imi propun ca in toate rugaciunile mele sa fie doar recunostinta, sa nu mai cer nimic
- imi propun ca fiinta mea sa fie cuprinsa si acoperita tot mai mult de iubire si sa daruiesc iubirea divina din         mine
- imi propun sa nu mai judec pe nimeni
- imi propun sa privesc oamenii cu inima
- imi propun sa stiu ca in fiecare persoana pe care o intalnesc exista un sufletel
- imi propun sa iubesc fiecare sufletel
- imi propun sa ma plimb mult mai des prin natura, sa admir o floare, un peisaj, un fluture, o pasare, sa             privesc joaca copiilor
- imi propun sa elimin din mintea mea conceptele de genul , nu pot, nu vreau, nu stiu, nu ma intereseaza
- imi propun sa am o sanatate optima, sa mananc cat mai sanatos si sa fac miscare cat pot de mult
- imi propun sa pot mangaia chiar si atunci cand nu sunt mangaiat
- imi propun sa respect neconditionat orice fiinta care vine langa mine, sa-i respect tacerea, sa-i inteleg             durerea, sa-i accept bucuria
- imi propun sa am incredere in mine, ca pot deveni o persoana mai buna decat am fost
- imi propun sa am vise despre ceea ce voi deveni, despre ceea ce voi face
- imi propun sa-mi ascult inima, sa fiu in acord cu ea
- imi propun sa nu-mi mai fie tema de nimic, nici de mine insumi, nici de altii
- imi propun sa-mi schimb convingerile care ma limiteaza
- imi propun sa ma joc cat mai des cu copii mici
- imi propun sa stau de vorba cat mai des si cu oameni batrani
- imi propun sa ma schimb
- imi propun sa fiu fericit
- imi propun sa fiu Eu
- imi propun..............

                Adaugati tot ce credeti ca vi s-ar potrivi, tot ce credeti ca vreti sa schimbati in fiinta voastra, tot ce credeti ca v-ar face sa va simtiti mult mai bine decat ieri. Daca ne propunem, cred ca ne putem schimba !



         
                Si ca sa vedeti ca nimic nu e intimplator, semnul mayas pentru aceasta zi este Transformarea, o energie care ne ajuta sa ne transformam, daca lansam intentia bineinteles, daca vrem cu adevarat sa facem asta. Deci hai sa ne propunem sa schimbam ceva in noi, pentru ca Universul ne ajuta.



                   Descopera si tu calea spre armonie  !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu