sâmbătă, 19 decembrie 2015

Sa nu uitam sa ne jucam


Cred ca unele dintre cele mai mari momente de bucurie le avem atunci cand ne jucam, cand ne permitem sa fim din nou copii. Cand uitam ca suntem mari. Nu-i asa ca atunci cand suntem copii si ne jucam, uitam de griji, de probleme, de necazuri, de facturi, de obligatii, etc ? Cum ar spune unii, dam in mintea copiilor. Cred ca multi dintre noi am ascultat melodia lui Smiley, "Acasa", am cantat-o poate, am fredonat-o poate, dar cati am reflectat la versurile melodiei, la ce mesaj ne transmite ?  
Va invit sa fiti copii, sa va jucati impreuna cu cei mici, sa simtiti bucuria de copil. Cititi versurile si vedeti ce simtiti. Este weekend din nou, aveti tot timpul sa va bucurati, sa va jucati, sa fiti iar copii si sa va intoarceti acasa, acolo unde este cel mai bine. Sa ne pregatim si sa-l asteptam pe Mos Craciun cu bucuria unui copil. Starea de copil este cea mai frumoasa. Se creeaza o lume in care exista doar bucurie, bucuria de a te juca, de a inventa, de a crea, de a fi fericit. 
Sa nu uitam cum e sa ne jucam. Va dau doar cateva versuri, cititi-le, poate va inspira.
Vreau sa cant, sa visez si sa rad
Sa nu uit sa ma joc cateodata.
Si-atunci cand in lume voi pleca,
Sa nu uit sa ma-ntorc acasa.

Si-atata timp cat mai respir
Vreau sa raman copil,
Vreau sa ma bucur de viata
Ca nu se stie cand mai vin,

Si-mi vine cateodata sa plec,
S-o las balta de tot
Si-atunci imi amintesc ca in viata nu exista: "Nu pot".



            Descopera si tu calea spre armonie  !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu