duminică, 8 noiembrie 2015

Liniste si iertare



                Sa ramanem pentru o zi in linistea interioara si sa ne cerem iertare. Sa pastram linistea ca ei sa ne poata auzi gandurile si rugaciunile. Sa lasam agitatia mintii constiente si sa intram in starea de liniste a sufletului. Sa le vorbim acestor suflete plecate, despre ce am fi putut face si nu am facut. Sa ne cerem iertare, noua in primul rand, pentru ca n-am stiut sa avem grija de ei. Sa cerem iertare sufletelor plecate, pentru ca n-am inteles inca cu totii alegerea lor. Sa ne cerem iertare pentru ca am dormit prea mult. Sa cerem iertare pentru ca nu ne-am trezit la timp. Sa cerem iertare sufletelor ramase pentru ca nu cunoastem si nu simtim cu adevarat suferinta lor. Sa ne cerem iertare pentru ca nu suntem langa ei asa cum si-ar dori.

               Sa facem in aceasta zi frumoasa de sarbatoare putina curatenie sufleteasca, pentru ca fiecare avem cate ceva de aruncat. Sa facem putina introspectie in fiinta noastra. Sa ne incarcam cu energiile acestor sfinti arhangheli, cu bunatatea si iubirea lor, ca sa putem incepe si privi cu mai multa claritate aspectele ce se vor derula pentru inca o saptamana.
                Sa ne cerem iertare pentru sentimentele de revolta care ne-au cuprins. Sa ne cerem iertare ca am indraznit sa-i judecam sau sa le judecam alegerile. Sa ne cerem iertare pentru tot, sa ne eliberam ca sa putem merge mai departe. Iertand, vom aduce mai multa iubire si compasiune langa aceste suflete, care au nevoie de sprijin.

             

                 Alte sufletele au ales sa plece de langa noi si sa urmeze colectivul aflat deja dincolo. Sa ne cerem iertare si in fata lor si sa-i insotim cu gand de Lumina.
                      Este zi de mare praznuire, a Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavril, ce ne aduce mai multa iubire si blandete , mai multa liniste si iertare. In liniste si iertare sa-i imbratisam pe cei plecati , pe cei ramasi, pe cei ce poarta aceste nume sfinte, pe toti.


                Descopera si tu calea spre armonie  !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu